Sähköinen vikailmoitus käytössä kaikissa kohteissa
Jokainen HASO-kohteen asukas pystyy nyt tekemään vikailmoituksen huoltoon sähköisesti. Ohjeet ilmoituksen tekoon löytyvät talouksiin ja ilmoitustauluille viime vuoden aikana jaetuista tiedotteista.
Tammikuusta alkaen vikailmoituksen on pystynyt tekemään lisäksi HASOn sivuilta kohdasta Asukkaalle -> Vikailmoitus. Sivulla olevasta valikosta valitaan oma kohde, jolloin vikailmoituslomake aukeaa valikon alle. Jokaisella kohteella on siis oma vikailmoituslinkkinsä.
Ilmoitusta pääsee itse seuraamaan
Täyttämällä lomakkeeseen oman sähköpostiosoitteen järjestelmä lähettää ilmoituksen tekijälle sähköpostin, josta löytyy ilmoituksen seurantalinkki. Näin asian hoitoa pääsee halutessa seuraamaan.
Huollon ja ilmoituksen tekijän lisäksi myös isännöitsijätoimisto pääsee seuraamaan ilmoituksia ja tarkastelemaan niistä annettua palautetta.
Soitto edelleen paras tapa, kun asialla on kiire
Kannattaa huomioida, että kiireellisissä tapauksissa paras keino tehdä vikailmoitus on edelleen puhelinsoitto huoltoyhtiöön tai huoltoyhtiön puhelinpäivystykseen. Sähköisiä vikailmoituksia luetaan yleensä vain toimistoaikoina.
|