Asiakaspalvelu

Ota kaikissa asumisen ongelmatilanteissa yhteyttä huoltoon tai isännöinnin asiakaspalveluun. Yhteystiedot on koottu tälle sivulle.

Vikailmoitukset ja huollon päivystys

Asunnon vika- ja ongelmatilanteissa suosittelemme ensisijaisesti tekemään sähköisen vikailmoituksen.
Kiireellisissä vikatilanteissa, kuten vesivahingon, viemäritukoksen tai sähkövian sattuessa, soita suoraan oman asuintalosi huoltoyhtiöön. Päivystysnumerot löytyvät alta.

Isännöinnin asiakaspalvelu

Isännöinnin asiakaspalvelu vastaa asunnon sopimuksiin, maksuihin ja muutostilanteisiin liittyvissä hallinnollisissa asioissa. Katso yhteystiedot alta.

Asuntojen myynti-, vaihto- ja luovutustilanteet

Myynti-, vaihto- ja luovutustilanteissa ota yhteyttä myynti.haso@retta.fi

Hyvä asukas!

Voit myös asioida asukassivuilla. Pääset lukemaan sieltä muun muassa oman kotitalosi uutiset, hakemaan muutostyölupaa ja tarkastamaan omat maksutietosi – juuri silloin kuin itse haluat.

Sivu päivitetty 12:53 12.4.2024