12.12.2016

Hallituksen päätöksiä marras - joulukuulta 2016

HASO on päättänyt vastaisuudessa julkaista tiivistelmiä HASOn hallituksen kokousten sisällöstä kotisivuillaan. Ensimmäisenä nettisivuilla julkaistaan marras- ja joulukuiden kokoustiedotteet.

Tiedotteet pohjautuvat toimitusjohtaja Harri Lyytikäisen talohallitusten puheenjohtajille laatimiin kokousinfoihin, joissa käsitellään aina useampi kokous kerrallaan.

Joulukuu 2016

Hallitus vahvisti viestintäsuunnitelman vuodelle 2017 sekä julkisen kilpailutuksen tulokset koskien kylmälaitteita, liesiä, uunia ja astianpesukoneita.

Lisäksi hallitus käsitteli mm. Hopealaakson pysäköintilaitoksen rakennuttamissopimusta, Kiviparin sopimusta rasiteluonteisista oikeuksista, toimintaperiaatteita koskien yhtiön päättämiä korjaushankkeita, kotisivujen päivityshankkeen nykytilannetta sekä tilikauden aikaista tilintarkastajan raporttia.

Marraskuu 2016

Hallitus vahvisti seuraavat:

• vuoden 2017 budjetti (talohallitusten lausuntokierroksen pohjalta)
  • asiakirjapäivitykset sisäisen valvonnan ja riskienhallinnan toimintatapojen ja menettelyjen kuvaukseen, hallituksen työjärjestykseen, yhtiön vuosikelloon sekä taloushallinnon prosesseihin
  • HASO/Ratasmyllyn ja HASO/Gunillan huollon kilpailutuksien tulokset
  • kotisivujen päivityksen kilpailutuksen tulos

Lisäksi hallitus käsitteli uudiskohteiden HASO/Hopealangan, HASO/Hopeakuun ja HASO/Tammiontien rahoituskilpailutuksia, rakennuttamissopimuksia sekä uusmyyntivastikkeiden määrityksiä. Kohteiden on tarkoitus valmistua loppuvuodesta 2018.

Kokouksessa käytiin myös läpi ympäristöministeriön toimittamaa informaatiota liittyen asumisoikeuslain uudistuksiin.